22 Eylül Perşembe günü, Feriye Lokantasında Platinum İş Ortağımız Kora Internet Teknolojileri ile birlikte gerçekleştireceğimiz “Her Sektörde Aynı Standart, Yeni Nesil IT Mimarisi” isimli etkinliğimizde sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.
Sunumlarda, derin teknoloji ve sektör deneyimiyle ideal teknoloji mimarisine, her sektörde olmazsa olmayacak, hali hazırda yapılan veya yapılabilecek “Analitik Proje” başlıklarına yer verdik.
Sunumların interaktif, sonuçların ise ilgi çekici olacağına inandığımız etkinliğimizde görüşmek dileğiyle…

 

Program
09.00 – 10.00 Kahvaltı ve Kayıt

 

10.00 – 10.15 Hoşgeldiniz

Oracle- Sektör Satış Temsilcisi – Zeynep Alacalı

 

10.15 – 10.45 Oracle’ın Yeni Nesil Servisleriyle Bulut’ta Yerinizi Alın
Emrah Uysal, Teknoloji Ürünleri Kıdemli Satış Danışmanı, Oracle
10.45 – 11.30 Yapınızı Güvenli ve Etkin Kullanın, Yeni Nesil Oracle Mimarisine Hızlı Bir Bakış

Kenan Çifçi – Kora Internet Teknolojileri Kıdemli Teknik Danışman

 

11.30 – 11.45 Kahve Arası

 

11.45 – 12.00 Sektörel Büyük Veri Örnekleri

Sina Onat – Kora İnternet Teknolojileri İş Geliştirme ve Satış Yöneticisi

 

12.30 – 13.30 1:1 Görüşmeler

 

Hemen Kaydolun!

 


Feriye Restaurant
 HaritaYıldız Mh., Çırağan Cd. No:40,

Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

LCV:

Ümit Şener

umit.sener@oracle.com

+902166556695

image005                                                                                   image006
Copyright © 2015, Oracle Corporation.
All rights reserved.
Contact Us | Legal Notices and Terms of Use | Privacy Statement

 

SEO100480603

 

Oracle Corporation – Worldwide Headquarters, 500 Oracle Parkway, OPL – E-mail Services, Redwood Shores, CA 94065, United States
Your privacy is important to us. You can
login to your account to update your e-mail subscriptions or you can opt-out of all Oracle Marketing e-mails at any time.
Please note that opting-out of Marketing communications does not affect your receipt of important business communications related to your current relationship with Oracle such as Security Updates, Event Registration notices, Account Management and Support/Service communications